Sembelit-Ketika-Hamil

Sembelit Ketika Mengandung Sampai Fobia Nak ke Tandas!

osteMatrix Vitamin Untuk Ibu Hamil Vitamin Untuk Ibu Mengandung Vitamin Untuk Tulang

Adoiiii… seksa sembelit memang tak siapa yang nak lalui tambah lagi kalau kena sembelit ketika mengandung. Memang terasa fobia nak membuang. Nak teran kuat-kuat pun risau anak kat dalam perut terkena sama. Nak meneran tu Ya Allah,sakitnya.Kalau nasib tak baik, keluar tapi berdarah-darah serta  buasir pula. Sembelit Ketika Mengandung  Apa ibu muda ni lakukan untuk …

Continue Reading
Apa Itu Jerebu

Apa Itu Jerebu?

Nutriferon Performance Drink Vitamin C

Ini lah gambaran mengenai jerebu.Sejak kebelakangan ni boleh di katakan setiap tahun negara kita akan mengalami masalah jerebu. Ini berikutan daripada pembakaran terbuka negara jiran mahupun negara kita sendiri. Apa itu Jerebu? Jerebu adalah satu keadaan di mana kualiti udara yang tidak baik dengan kehadiran partikel di atmosfera yang akan mengurangkan jarak penglihatan. Ia disebabkan …

Continue Reading
Set Berpantang Shaklee

Set Berpantang Shaklee

Alfalfa B-Complex Energizing Soy Protein (ESP) Lecithin Omega Guard osteMatrix Vita-Lea Vitamin C Vitamin Ibu Berpantang Vitamin Ibu Menyusu Vivix Zinc Plus

Zaman sekarang ni Fisya tengok ramai para ibu lebih mudah mengamalkan pantang secara moden yang mana tidak mahu mengambil sebarang herba atau jamu kerana agak leceh atau sukar didapati terutamanya di bandar bandar. Ramai ibu ibu memilih untuk berpantang dengan Set Berpantang Shaklee, kerana dikatakan terbaik dan berada dalam kelasnya yang tersendiri. Kebanyakkan mereka tidak …

Continue Reading

Tingkatkan Masalah Kesuburan LeLaki dengan Vitamin E dan Zink

Vitamin E Vitamin Untuk Kesuburan Vitamin Untuk Lelaki Zinc Plus

Selalunya masalah kesuburan dikaitkan dengan golongan wanita tanpa kita sedari golongan lelaki pun boleh ada masalah kesuburan. Tahap kesuburan lelaki dinilai mengikut kriteria berikut:- Mempunyai anggota reproduksi yang sempurna dan berfungsi sepenuhnya. Mempunyai zakar yang normal dan dapat menyalurkan sperma (air mani ke dalam faraj) Mempunyai buah zakar yang bersaiz normal dan dapat menghasilkam sperma …

Continue Reading

TESTIMONI : SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX

Vivix

Anda atau keluarga terdekat pernah alami masalah sakit tumit?Mencari penyelesaian untuk masalah sakit tumit sembuh? Jom ikuti sendiri tesimoni dari pengguna shaklee Puan Arbayiah yang sanga berpuas hai dengan kesan Vivix yang beliau amalkan. Nama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun. Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 …

Continue Reading

Betul Ker Vitamin C Shaklee Diperbuat Dari Ekstrak Jagung ??

Vitamin C

Harini Fisya nak  berkongsi satu info berkenaan vitamin C Shaklee. Vitamin C shaklee diperbuat bukan dari buah limau mahupun buah oren, ia diperbuat daripada Ekstrak jagung yang berfungsi meningkatkan sistem imun tubuh. Kenapa Shaklee pilih Jagung?  Shaklee memilih jagung kerana sumber daripada jagung ini adalah yang terbaik. Uniknya sumber vitamin yang terdapat di dalam jagung …

Continue Reading
cara mengatasi masalah mata panda

Cara Mengatasi Masalah Mata Panda

Youth Restoring Eye Treatment Youth Shaklee

Tidur lambat atau mendapati tidur yang tidak mencukupi akan membuatkan mata kelihatan sembap serta menimbulkan masalah lingkaran hitam dibawah mata atau lebih terkenal dengan pangilan mata panda 😆 . Jika tidak atasi masalah mata panda ini sekarang, anda mungkin mengalami kedutan kekal dibawah mata. Antara faktor penyebab terjadinya mata panda atau lingkaran gelap bawah mata …

Continue Reading
Testimoni Vitamin C Shaklee

Testimoni Vitamin C Shaklee

Vitamin C

Vitamin C adalah vitamin yang sangat lazim dan semua golongan kenal. Dari kanak-kanak tadika  hinggalah ke orang tua. Tetapi, haruslah beringat bahawa kita juga bertanggungjawab untuk memilih vitamin C yang mana paling selamat, berkesan, lepas KKM dan paling terbaik. Bagi saya, Sustained Release Vitamin C Shaklee adalah yang paling terbaik dan selamat!! Tak percaya? Jom …

Continue Reading