Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih

Uncategorized

Hadiah : Pemenang Utama (Top Referral) : RM 200 Cash  Random : 2 x RM100 Cash  2 x RM 50 Cash  2 x RM 50 Lazada Shopping Voucher  4 x RM 25 Lazada Shopping Voucher  Syarat-syarat : Tulis entry yang bertajuk Giveaway Contest RM700 Jualan Hebat Lazada Malaysia 11/11 by Emas Putih . Follow blog http://www.kisahemasputih.com/ dan follow ig @emasputih90 …

Continue Reading

Chewable Vita- C Plus

Uncategorized

Selalu sya pot pet pasal supplement orang dewasa kan .kali ni jom sya nak pot pet sikit tentang supplement untuk anak-anak.Jangan ingat anak kecil tak perlu supplement yerk ibu ayah semua.Ok  kali ni sya perkenalkan Chewable Vita- C Plus dan kepentingannya kepada kanak-kanak yang sedang membesar. Jika kita perhatikan kanak-kanak mempunyai sistem imunisasi yang agak lemah. Kanak-kanak …

Continue Reading

25 Petua Dan Tips Nak Bagi Anak Pandai

Uncategorized

Perkembangan antara seorang bayi dengan bayi yang lain sememangnya tidak sama. So, janganlah risau sangat kalau korang  terasa bayi korang agak ‘lambat’. Kesian budak tu. Sebagai ibubapa, kita perlu tahu setakat mana kemampuan anak kita, kebolehan dia, kekuatan dia, kelemahan dia, keistimewaan dia, kekurangan dia dan lain-lain. Jangan bandingkan anak-anak kita dengan anak-anak orang lain.Dan …

Continue Reading

Cara Atasi Angin Dalam Badan

Uncategorized

Pernahkah anda mengalami angin dalam badan??Apakah angin dalam badan tu??Angin dalam badan yang berlebihan boleh menimbulkan masalah seperti ketidakselesaan perut atau kembung, pedih hulu hati , badan rasa lemah atau sakit, loya-loya, pening, sakit kepala yang kuat dan ada juga yang sakit di bahagian jantung hingga rasa susah untuk bernafas.  Antara punca badan mudah berangin:- …

Continue Reading

Kenali Sumber Vitamin Anda !!

Uncategorized

Bila sebut je vitamin,mesti ramai di antara kita mengambarkan bentuk pil/kapsul yang mengandungi makanan tambahan yang baik untuk kesihatan.Tapi sebenarnya vitamin juga ada dalam bentuk serbuk ye. Apakah vitamin sebenarnya? Vitamin adalah molekul organik yang sangat diperlukan oleh tubuh untuk proses pertumbuhan dan perkembangan.  Ia berperanan dalam pertumbuhan normal, pengawalan kesihatan  dan pencegahan penyakit. Vitamin …

Continue Reading

ESP Promo Masih Berlangsung !!!!

Uncategorized

Cepatnya masa berlalu..Diam tak diam tak sedar pun oktober bakal meninggalkan kita tak sampai dua minggu jer lagi.. Maknanya  dah tak sampai dua minggu juga berakhirnya ESP PROMO. Promo yang sangat ‘awesome’, sampai tak menang tangan nak menguruskan pesanan. Rata-rata semua tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk mendapatkan stok ESP masing-masing. Maklum sajalah, bila promo …

Continue Reading

Jangan minum ESP Shaklee!!

Uncategorized

Eh, kenapa pulak tetiba tak boleh minum ESP ni?Bukan ker ESP  Shaklee ni bagus dah tu kenapa tetiba kata tak boleh minum ESP pula? Bahaya ke ESP Shaklee ni? Yes.ini serius..bukan main-main.ESP Shaklee sesangat bahaya..Jangan ambil mudah benda ini jika nanti bakal memudaratkan kesihatan anda.Bukankah ESP produk hot Shaklee, tapi  ketahuilah ada sesetengah orang yang …

Continue Reading