Peranan KOLAGEN untuk badan kita?

Uncategorized

Ramai antara kita sekarang, yang nak cantik dan sihat serta kelihatan vouge serta menawan dalam sekelip mata.. tapi tak mengetahui apa yang badan perlukan setiap hari.. Asalkan dapat kelihatan cantik luaran..raut wajah.. dah la..make-up je tebal-tebal.. comfirm la nampak cantikkan.. sebab make-up, bulu mata palsu la.. semua orang pasti tertipu dengan kecantikan luaran.. kan… Sedangkan badan …

Continue Reading

Promosi Shaklee May 2016

Uncategorized

Fuhhh berhabuk , bersawang dah blog ni.Lama sungguh sya x hupdate blog ni.Bulan lepas paling teruk blog tak berupdate.Puncanya sya tak sihat langsung tak bole nak tengok pc ka hp ka..Hampir 2 minggu terkulai jer..Huhu.. Ok tak nak merapu meraban sangat cuma nak update promosi terbaik shaklee may 2016 ni.Promosi yang terbaik untuk cantik dan …

Continue Reading