Atasi Masalah Kesuburan Dengan Mudah

Uncategorized

Semperna promo GLA bulan ni tetiba tergerak hati nak berkongsi tentang masalah kesuburan ini.Bila bercerita tentang masalah kesuburan sudah pastinya bersangkut paut dengan ketiadaan cahaya mata.Kalau 6 bulan bernikah masih belum ada isi ok lah kan tapi kalau dah sampai setahun lebih pasti akan ada mulut-mulut yang akan berkata-kata.

Dalam hal ni siapa yang patut di persalahkan??Suami atau isteri??Siapa yang tidak subur??Suami atau isteri??Sebaiknya dalam hal macam ni tak perlu nak salahkan sesiapa.

Untuk pasangan yang punyai masalah begini baik hentikan menunding jari.Jalan penyelesaiannya adalah dengan usaha , ikhtiar sehabis mungkin dan berdoa kepadaNya kerana anak itu juga adalah rezeki yang berharga dariNya.In shaa Allah ada hasilnya jika kita tak lupa padaNya.

Jika anda sedang mencari supplement untuk meningkatkan kesuburan anda dan pasangan anda boleh mencuba SET KESUBURAN dari Shaklee.Set ini mengandungi 6 supplement asas untuk meningkatkan kesuburan san kesihatan suami isteri. Jika ingin mengetahui apa yang terdapat dalam SET KESUBURAN shaklee boleh klik DI SINI.

Atasi masalah kesuburan

Alhamdulilah ramai yang telah berjaya selepas konsistant mengambil set kesuburan ini sebagai salah satu ikhtiar mereka.Jika anda mempunyai masalah tentang bajet yang besar untuk mendapatkan Set kesuburan yang lengkap sya cadangkan anda mengambil GLA Complex untuk isteri dan Zink untuk suami sebagai permulaan ini.Kenapa sya hanya mencadangkan hanya 2 supplement ini??Ini adalah kerana kedua dua supplement tersebut adalah supplement utama bagi meningkatkan kesuburan pasangan suami isteri.

Cerita panjang tak guna jugakan kalau tak tunjuk bukti yang kukuh.Jadi jom kita tengok sedikit testimoni dari mereka yang telah berjaya hamil dengan supplement shaklee.

Testimoni 1 : 

Testimoni 2 : 
Testimoni 3 :
Testimoni 4 : 
Seronok kan tengok testimoni antara pengguna yang dah berjaya capai apa yang mereka inginkan.Sya hanya syorkan anda yang ingin cahaya mata ambil supplement ini tapi sya juga tidak menjanjikan jika anda ambil set kesuburan ni anda PASTI hamil.Ini semua bergantung pada rezeki dari ALLAH juga.Apa yang penting anda dah berusaha dan ikhtiarkan.Sya hanya ingin membantu anda dan pasangan agar tidak berputus asa kerana masih ada jalan untuk anda memperolehi cahaya mata.In shaa Allah,
Untuk mencuba Set Kesuburan ini atau mendapatkan produk shaklee yang lain sila hubungi sya di :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge