Pengedar Vivix Kota Kemuning

Testimoni Vivix Terbaik

Testimoni Vivix

Pernah dengar tentang supplement Vivix Shaklee ? Apa itu Vivix Shaklee? Vivix Shaklee adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani daripada Anggur Muscadine, Purple Carrot, Elderberry  dan Polygonum Cuspidatum yang membuatkan Vivix ini unik. Apa Khasiat Vivix? Khasiatnya yang paling utama adalah keupayaannya untuk melindungi …

Continue Reading

Pengalaman Pengguna: Testimoni Collagen Powder Shaklee

Collagen Powder Testimoni

Memang ramai yang teruja untuk dapatkan kulit yang sihat, anjal, berseri dan nampak awet muda.Lagi-lagi nak raya nih, semua pakat nak muka yang cantik dan ala-ala glow gitu.Seronok tengok hasilnya Kecantikan kulit memang dititikberatkan semua orang terutama untuk golongan WANITA. Sekurang-kurangnya pastilah nak kulit wajah tampil bersih dan mulus, bebas dari jerawat, jeragat dan tanda pigmentasi lain. …

Continue Reading
VITAMIN TERBAIK UNTUK TULANG PATAH

Vitamin Terbaik Untuk Tulang Patah

Energizing Soy Protein (ESP) osteMatrix Testimoni Vitamin C Vitamin Untuk Tulang Patah

Kemalangan boleh terjadi di mana sahaja, samada di rumah, pejabat atau pun di jalan raya. Dan apabila kecederaan terjadi terutamanya yang melibatkan patah atau retak tulang, selalunya akan mengambil masa yang lama untuk pulih sepenuhnya. Namun ada cara atau ikhtiar yang kita boleh lakukan untuk menyembuhkan tulang yang patah dengan lebih cepat seperti normal kalau …

Continue Reading
Cara Atasai Gatsrik Tanpa Ubat

Cara Atasi Gatsrik Tanpa Ubat

Energizing Soy Protein (ESP) osteMatrix Peppermint Testimoni Tips

Anda ada masalah gastrik ? Sedang cari cara atasi gastrik tanpa ubat ?Sebelum tu jom kita kenali dulu apa itu gastrik  Apa itu Gastrik? Penyakit Gastrik atau Gastritis merujuk kepada keradangan pada lapisan dinding perut. Di dalam perut, terdapat satu lapisan mukus semulajadi yang melindungi dinding perut daripada bahan kimia berasid semulajadi yang sangat diperlukan …

Continue Reading

Set Omega Guard Shaklee

Testimoni Vitamin Untuk Kanak-Kanak

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang berkualiti yang mengandungi asid lemak omega 3 hanya daripada minyak ikan. Minyak ikan memang sangat diperlukan untuk setiap individu. Namun untuk memilih minyak ikan yang betul, harus memenuhi kriteria tertentu untuk memastikan kita dapat minyak ikan tulen yang berkualiti sahaja.  Setiap satu kapsul omega guard berkepekatan 1000mg dan mengandungi bahan berikut   1.      …

Continue Reading

Testimoni Herbal Blend – Krim Semulajadi Tanpa Paraben

Testimoni

Sekarang ni memang senang nak cari krim serbaguna, tapi sesuai ke krim ni dengan kita dan yang paling penting selamat ke. Saya sendiri semenjak dengar macam-macam produk yang banyak berikan kesan sampingan, akan lebih berhati-hati memilih produk yang semestinya terjamin selamat, semulajadi dan berkesan.Jom tengok testimoni herbal blend.   Syoknya kalau selalu dapat TESTIMONI best …

Continue Reading

Berjaya Hamil Selepas 2 Tahun TTC Dengan Vivix

Testimoni Vitamin Kuatkan Rahim Vitamin Untuk Hamil

TTC atau ayat panjangnya Trying To Convince atau bahasa melayunya ikhtiar untuk hamil. Pelbagai cara yang digunakan untuk mendapatkan anak. Pelbagai jamu, ubat, rawatan dari mahal atau murah namun begitu bukan semuanya berjaya. Tak semua dikalangan kita yang bernasib baik mudah hamil selepas berkahwin,ada yang bertahun-tahun kahwin tapi masih belum dikurniakan cahayamata. Pastinya sedih dan terkilan …

Continue Reading
Masalah Period Tak Teratur

Testimoni : GLA Shaklee Bantu Atasi Masalah Period Tak Teratur.

GLA Complex Testimoni Vitamin Untuk Wanita

Masalah period tak teratur pasti amat merisukan kaum wanita.Bagi wanita yang dah berkahwin period tak teratur pastinya sukar untuk merancang kehamilan kerana tidak boleh menganggar dengan tepat waktu subur.Kitaran waktu period yang normal bagi wanita kebiasaannya ialah 28 hari.   Baca  di entry sya yang lepas bagaimana ingin mengetahui waktu subur.   Jom kita tengok …

Continue Reading