Masalah Faraj Kering Ketika Bersama Suami

Masalah Faraj Kering Ketika Bersama Suami

Alfalfa Energizing Soy Protein (ESP) GLA Complex Omega Guard Tips Vitamin E Vitamin Untuk Lelaki Vitamin Untuk Wanita Vivix

Hubungan intim di antara suami isteri yang rutin, normal dan penuh nikmat adalah keperluan paling utama dalam kehidupan rumahtangga.Bila bercerita mengenai masalah faraj kering ketika hubungan intim kekadang para wanita yang sudah berkahwin berasa malu untuk berjumpa doktor, bertanya apatah lagi berkongsi cerita. Nampak macam remeh tetapi perkara sebegini sewajarnya di pandang serius yang kadang …

Continue Reading
Tips Memulakan Makanan Pertama Bayi

Tips Memperkenalkan Makanan Pertama Buat Bayi

Tips

Baby Mikayla dah cukup 8 bulan..Ini bermakna dah hampir 3 bulan la juga Mikayla dah di berikan makanan pejal. Walaupun Mikayla ni anak ketiga, tapi tetap juga ibu nak buat research sikit tentang pemakanan pertama bayi, well, setiap anak tu makin banyak pengalaman kan. Saya kongsikan apa info yang penting untuk mommies ya. Sebaiknya JANGAN mulakan …

Continue Reading
Cara Atasai Gatsrik Tanpa Ubat

Cara Atasi Gatsrik Tanpa Ubat

Energizing Soy Protein (ESP) osteMatrix Peppermint Testimoni Tips

Anda ada masalah gastrik ? Sedang cari cara atasi gastrik tanpa ubat ?Sebelum tu jom kita kenali dulu apa itu gastrik  Apa itu Gastrik? Penyakit Gastrik atau Gastritis merujuk kepada keradangan pada lapisan dinding perut. Di dalam perut, terdapat satu lapisan mukus semulajadi yang melindungi dinding perut daripada bahan kimia berasid semulajadi yang sangat diperlukan …

Continue Reading
Cara Mengatasi Masalah Berdengkur

Cara Mengatasi Masalah Berdengkur Dengan Mudah Dan Berkesan

Tips

Mesti ramai yang pernah rasa sakit hati bila suami tidur berdengkur kuat macam nak roboh katil sampai kita tak dapat tidur semalaman? Masa itu mesti terfikir macam-macam petuakan untuk pastikan berhenti berdengkur? Fahamkan Dulu Kenapa Masalah Ni Terjadi? Sebelum kita teruskan kepada petua untuk berhenti berdengkur. Haruslah dulu kita faham kenapa ada orang tidur berdengkur. …

Continue Reading

Tips Pilih Kasut Sesuai Untuk Ibu Hamil

Tips

Kaki adalah anggota badan untuk menyokong keseluruhan tubuh badan kita. Pemilihan kasut yang betul pula penting untuk menyokong fungsi kaki tadi terutamanya ketika hamil. Maklumlah apabila perut semakin membesar dan berat badan pula bertambah, memang susah untuk ibu-ibu bergerak. Keadaan pasti makin sukar jika kasut yang disarungkan kurang sesuai, silap-silap boleh tergelecek dibuatnya.So untuk entry …

Continue Reading

11 Tips Tidur Lena Semasa Hamil

Tips

Anda mencari tips tidur lena semasa hamil ? Kalau jawapannya YA anda mesti teruskan membaca entry ini. Waktu tidur adalah waktu yang sukar dan tidak selesa terutamanya semasa hamil. Namun, untuk mendapatkan tidur yang lena  lebih-lebih lagi apabila kandungan sudah semakin membesar amatlah sukar. Ini berlaku kerana kesan daripada pelbagai faktor yang salah satunya membabitkan …

Continue Reading

Amalan Pemakanan Yang Baik Untuk Ibu Mengandung

Tips

Makanan yang halal dan berkhasiat penting untuk tubuh dan rohani yang baik. Apatah lagi untuk ibu mengandung.Pemakanan yang baik  akan mempengaruhi jiwa anak yang bakal dilahirkan. Antara pemakanan yang baik untuk ibu mengandung 1. Sayur-sayuran Semasa trimester pertama kehamilan memang ramai ibu hamil akan mengalami gejala loya dan muntah muntah atau lebih dikenali sebagai morning sickness.Jika …

Continue Reading

4 Cara Kuruskan Badan Selepas Bersalin

Tips Vitamin Ibu Menyusu Vitamin Untuk Kurus

Kehamilan adalah sesuatu yang sangat indah dalam hidup seorang wanita yang dah berkawhin kan. Namun, bentuk badan yang terhasil sepanjang proses kehamilan, boleh menjadi igauan ngeri buat ramai kaum wanita juga ??? . Ramai yang mengadu, rata-rata mereka dah pun hilag bentuk badan selepas bersalin. Menggeleber,selulit di sana sini. Badan yang persis model semasa zaman anak …

Continue Reading