Hilangkan Kesan Contengan Dengan Mudah , Murah & Berkesan

Uncategorized

Anak-anak kecil memang penuh dengan daya imaginasi. Bila dapat pen mulalah masing-masing nak menunjukkan kreativiti. Tempat menconteng yang menjadi kesukaaan anak-anak semestinya di dinding! Betul tak???Kebanyakan dari kita yang ada anak kecil, memang tak boleh lari dari masalah dinding rumah di hiasi dengan corak-corak kreatif dari anak-anak kan .

Bila dah banyak sangat kesan kreativiti tu mesti la kita pun sakit mata nak memandangkan.Rasa segan pun ada bila tetamu datang rumah tengok dinding oenuh dengan lukisan anak-anak.Nak cat lain pun dah kena fikir berkali-kali takut nanti anak tetap nak hasilkan karya di dinding yang cat baru kan.Nak letak wallpaper pun sama juga nantikan.Habis tu nak buat macam mana kan???Jom sya sharekan sesuatu yang menarik yang mungkin akan ubah keputusan ibu ayah yang berfikir untuk cat dinding baru.

Jom layan video yang kurang dari seminit ni dulu.Tengok apa ibu ni lakukan untuk hilangkan kesan contengan di dinding.Jimat duit tau.

Teruja tak tengok gambar-gambar tu?? Inilah cecair ajaib yang dapat membantu menyelesaikan masaalah anda di rumah terutama sekali suri rumah macam saya. Inilah Basic H Shaklee..jom kita kenali dahulu Basih H ni..

Menariknya Basic H ni sebab:

  • Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan
  • Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah
  • Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
  • Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan

Apa yang bestnya Basih H Shaklee berbanding pencuci lain??

  • Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin

Berkesan

  • Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama

Mesra Alam

  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Link yang berkaitan BASIC H SHAKLEE

Testimoni BASIC H SHAKLEE :

Testimoni 1 : Gula getah melekat di seat kereta tanggal dengan Basic H

Testimoni 2 : Anak kena demam campak , gatal badan hilang dengan basic H
Testimoni 3 : Baju putih kembali putih selepas terkena warna baju lain
Testimoni 4 : Kutu hilang dengan Basic H
Jadi, adakah anda sudah jatuh cinta dengan Basic H Shaklee setelah melihat video di atas dan beberapa testimoni yang di berikan?? Jom lah cuba kalau dah jatuh cinta sebab memang SELAMAT dan BERKESAN. Buatlah pilihan terbaik untuk kehidupan anda!!!!
Mahu cuba amalkan supplement shaklee atau mendapatkan basic H ni jangan takut atau ragu-ragu untuk hubungi sya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge