Kebaikan ESP Shaklee Untuk Ibu Hamil

Kebaikan ESP Shaklee Untuk Ibu Hamil

Vitamin Untuk Hamil Vitamin Untuk Ibu Hamil Vitamin Untuk Ibu Mengandung

Anda ibu hamil yang sedang mencari supplement untuk diri anda dan tanpa memudaratkan bayi dalam kandungan?Ingin mencuba ESP shaklee tapi rasa tidak yakin?Untuk meyakinkan anda jom baca entri kebaikan esp shaklee untuk ibu hamil ni supaya segala keraguan anda terjawap.

Selain vitamin C, ESP Shaklee juga membantu meningkatkan imuniti ibu hamil. Jadi kalau ibu yang selalu sakit, demam atau flu, ESP Shaklee sangat membantu. ESP Shaklee ni adalah protein yang membantu meningkatkan imuniti ibu hamil. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dalam kandung.

ESP Shaklee membantu ibu hamil mengawal berat badan seterusnya membantu  mengelakkan kencing manis / diabetes.

ESP Shaklee adalah minuman berprotein yang rendah Indek Gliesmiknya (GI). Makanan yang rendah GI ni melambatkan penyerapan glukosa di usus kecil. Ini membuatkan kita akan rasa kenyang lebih lama walaupun kita makan sikit jer. Sebab tu mana-mana ibu mengandung yang ambil ESP Shaklee peluang nak dapat diabetes tu sangat tipis.

Jadi kita boleh mengawal pemakanan kita, mengawal berat badan dan menggelak dari diabetes.

ESP Shaklee membantu pembentukan otot dan otak bayi.

Protein sangat penting untuk perkembangan otak bayi kita. Yelah, otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku, begitu jugak dengan ototnya. Otak manusia terdiri dari sel-sel dan sel pula dihasilkan melalui protein.

Ye tahu kalau ambil ikan dan ayam pun dah okay, tapi macam mana boleh okay kalau ayam pun kena cucuk.

Jadi, protein yang baik sangatlah di perlukan oleh bayi untuk membina sel. Jadi, ibu hamil perlu mengambil sumber protein yang baik seperti ESP Shaklee ni.

ESP Shaklee membantu menjadikan kulit cantik dan gebu.

Protein dalam ESP Shaklee membantu menggantikan sel lama ke sel baru. Sebab tu, ibu hamil yang mengambil ESP Shaklee cantik dan cun melecun kulitnya serta berseri-seri. Bayi jugak mendapat kebaikan yang sama sejak dari dalam kandungan. Kulit mereka akan putih dan gebu sama macam ibu mereka apabila lahir nanti.

ESP Shaklee membantu ibu yang mengalami alahan semasa mengandung.

Normallah kalau ibu hamil  mengalami muntah-muntah atau pening-pening. Dan bila perut kita kosong, lagilah mudah muntah dan loya. Jadi dengan pengambilan ESP Shaklee ni, kita akan kenyang lebih lama.

Memberi tenaga kepada ibu hamil.

Dengan pengambilan secara consistent ESP Shaklee ni, kita akan sentiasa bertenaga.

Jom tonton video kat bawah jap.Tengok betapa bertenaganya Puan Ainul Mustafa ni memanjat tangga di Candi Borobudur , Indonesia ni.

 

Haa dah tonton kan betapa cergas nya ibu hamil ni mendaki tangga di Candi Borobudur , Indonesia. Kalau korang ibu hamil dan iniginkan tenaga berpanjangan apa kata dapatkan ESP SHAKLEE ni.Memang korang akan rasa sangat bertenaga sepanjang hari.Tak der nak lemau lemau lagi.
Nak order ???

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge