Cara Mengatasi Sembelit Ketika Berpantang

Vitamin Ibu Berpantang Vitamin Untuk Buasir

  Sembelit ketika berpantang adalah satu perkara yang sangat merisaukan ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Sapa yang dah pernah alami mesti trauma kan. Wanita yang baru bersalin lepas bersalin mesti akan berasa ketakutan untuk membuang.Bagi yang pernah mengalaminya mesti tahu macam mana penderitaan ini. Untuk entry kali ini saya nak sharekan dengan semua cara mengatasi …

Continue Reading

Adakah Shaklee Halal?

Uncategorized

Salah satu persoalan yang paling ramai pengguna nak tahu mengenai Shaklee adalah adakah shaklee halal. Maklumlah,Shaklee dibuat dan diimport dari USA. Dan kat botol Shaklee pun takde tanda logo Halal Jakim kan.   Sebelum kita nak lihat adakah Shaklee halal ataupun tidak, kita kene tahu dulu fakta ini:   1) Shaklee bukanlah produk Malaysia. Produk …

Continue Reading
10 Manfaat Coenzyme Q10 ; CoQ10 Shaklee

10 Manfaat Coenzyme Q10 ; CoQ10 Shaklee

Vitamin Untuk Jantung Vitamin Untuk Kesuburan Vitamin Untuk Lelaki Vitamin Untuk Tenaga

Coenzyme Q10 atau lebih dikenali sebagai CoQ10 adalah produk terbaru yang dikeluuarkan oleh Shaklee pada awal Januari yang lalu.CoQ10 shaklee sangat membantu untuk menghasilkan atau menambah tenaga untuk kita terutamanya yang berkerja berat.Badan kita menghasilkan tenaga secara semulajadi  , tapi semakin kita berumur , tenaga makin kurang dihasilkan. Masalah kesihatan seperti sakit jantung , brain …

Continue Reading

Tips Mudah Hamil

Vitamin Kuatkan Rahim Vitamin Untuk Hamil

Terlalu ramai pasangan yang dah berkahwin sangat teringin untuk memiliki cahaya mata seringkali mencari cara mudah hamil, tidak kiralah sama ada secara tradisional mahupun rawatan moden. Namun andainya anda dan pasangan adalah salah satu dari ribuan pasangan tersebut sya sarankan agar anda dan pasangan janganlah terlampau stress atau panik…Stress atau panik hanya akan memburuk kan …

Continue Reading
Checklist Untuk Bersalin

Checklist & Persediaan Untuk Bersalin

Vitamin Ibu Berpantang Vitamin Ibu Menyusu

   Ibu mengandung terutamanya yang baru pertama kali nak bersalin semestinya tertanya-tanya apakah barang yang perlu disediakan untuk menyambut kedatangan ‘orang baru’…Tak terkecuali yang anak nak masuk 2 pun kena tengok ‘checklist’…mana la tau kan kot-kot ada yang tertinggal…   Walaupun bukan anak yang pertama, tapi tetap rasa ke’excited’annya nak sambut  orang baru kan.Best sebenarnya …

Continue Reading