Hilangkan Batuk Semasa Hamil

Cara Mudah Hilangkan Batuk Semasa Hamil

Garlic Omega Guard Vita-Lea Vitamin C Vitamin Untuk Ibu Hamil Vitamin Untuk Ibu Mengandung

Anda nak hilangkan batuk semasa hamil?     Batuk ketika hamil sangat la memeritkan dan menyeksakan. Apa lagi kalau batuk yang teruk, berkahak dan berlarutan sehingga berminggu-minggu malah ada yang berbulan.   Selain menyeksakan, lebih stress lagi, batuk sampai terkencing pun ada. Itulah realiti ibu hamil yang terpaksa dihadapi.   Bahaya sebenarnya batuk sampai berkahak …

Continue Reading
Bengkak Tonsil Sakit Tonsil Rawatan Sakit Tonsil Ubat Sakit Tonsil Gambar Tonsil Normal

Atasi Masalah Tonsil Dengan Suppliment Shaklee

Garlic Nutriferon Omega Guard Vitamin C Vitamin Untuk Tonsil

  Tonsil ialah sejenis tisu limfoid yang merupakan sebahagian dari sistem pertahanan badan. Tisu limfoid ini terdiri daripada sejenis sel dipanggil limfosit yang penting untuk bertindak melawan penyakit. Terdapat 3 jenis tonsil yang terdapat di rongga mulut: Adenoids – tonsil yang terletak di belakang hidung Lingual tonsils – tonsil di belakang lidah Palatine tonsils – tonsil di tekak …

Continue Reading

Cara Mengatasi Penyakit Kayap Sebelum Ianya Melarat

Garlic Nutriferon Vitamin C Vitamin Untuk Kayap Vivix

Kayap atau dalam bahasa Inggeris dikenali sebagai “Shingles” adalah masalah kulit yang disebabkan oleh kuman Varicella Zooster. Kuman tersebut juga adalah merupakan kuman yang sama yang menyebabkan penyakit campak. Golongan Berisiko Diserang Penyakit Kayap. Kebiasaannya, kayap terjadi kepada pesakit yang pernah menghidap demam campak. Virus Varicella Zooster ‘bersembunyi’ di dalam lapisan saraf pesakit yang telah …

Continue Reading
Cara Mengatasi Masalah Berdengkur

Cara Mengatasi Masalah Berdengkur Dengan Mudah Dan Berkesan

Tips

Mesti ramai yang pernah rasa sakit hati bila suami tidur berdengkur kuat macam nak roboh katil sampai kita tak dapat tidur semalaman? Masa itu mesti terfikir macam-macam petuakan untuk pastikan berhenti berdengkur? Fahamkan Dulu Kenapa Masalah Ni Terjadi? Sebelum kita teruskan kepada petua untuk berhenti berdengkur. Haruslah dulu kita faham kenapa ada orang tidur berdengkur. …

Continue Reading

TIPS IBU HAMIL: BACAAN HB NORMAL vs RENDAH

Vitamin Untuk Hamil Vitamin Untuk Ibu Mengandung Vitamin Untuk Naikkan HB

  Apa itu HB dan Kenapa Hb rendah semasa hamil ? Untuk wanita yang pernah mengandung atau sedang mengandung pasti tahu dan semestinya kena ambil tahu tentang  bacaan Hb. Bacaan hb sangat penting sebenarnya untuk ibu-ibu hamil.Jangan ambil bacaan hb sebagai hal yang remeh yer mummy-mummy yang mengandung. Apa Itu Bacaan HB? Bacaan hb adalah …

Continue Reading
Youth Shaklee Pencuci Muka Terbaik Dari Set Penjagaan Kulit Shaklee

Youth Shaklee Pencuci Muka Terbaik Dari Set Penjagaan Kulit Shaklee

Youth Shaklee

Produk Skin Care terbaru YOUTH By Shaklee. Rangkaian Penjagaan Kulit Muka Shaklee YOUTH ini merupakan 100% semulajadi (natural)dan dijamin BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon dan merkuri.     Produk Skin Care Shaklee YOUTH ini dijamin bebas dari bahan kimia berbahaya yang menyebabkan kanser dan pelbagai masalah kesihatan. Rangkaian YOUTH menggantikan NUTRIWHITE dan ENFUSELLE. Youth ni telah menjalani Ujikaji selama …

Continue Reading

Cara Mengatasi Sembelit Ketika Berpantang

Vitamin Ibu Berpantang Vitamin Untuk Buasir

  Sembelit ketika berpantang adalah satu perkara yang sangat merisaukan ibu-ibu yang baru lepas bersalin. Sapa yang dah pernah alami mesti trauma kan. Wanita yang baru bersalin lepas bersalin mesti akan berasa ketakutan untuk membuang.Bagi yang pernah mengalaminya mesti tahu macam mana penderitaan ini. Untuk entry kali ini saya nak sharekan dengan semua cara mengatasi …

Continue Reading

Adakah Shaklee Halal?

Uncategorized

Salah satu persoalan yang paling ramai pengguna nak tahu mengenai Shaklee adalah adakah shaklee halal. Maklumlah,Shaklee dibuat dan diimport dari USA. Dan kat botol Shaklee pun takde tanda logo Halal Jakim kan.   Sebelum kita nak lihat adakah Shaklee halal ataupun tidak, kita kene tahu dulu fakta ini:   1) Shaklee bukanlah produk Malaysia. Produk …

Continue Reading