Tips Mudah Hamil

Terlalu ramai pasangan yang dah berkahwin sangat teringin untuk memiliki cahaya mata seringkali mencari cara mudah hamil, tidak kiralah sama ada secara tradisional mahupun rawatan moden. Namun andainya anda dan pasangan adalah salah satu dari ribuan pasangan tersebut sya sarankan agar anda dan pasangan janganlah terlampau stress atau panik…Stress atau panik hanya akan memburuk kan …

Tips Mudah HamilRead More »

Checklist Untuk Bersalin

Checklist & Persediaan Untuk Bersalin

   Ibu mengandung terutamanya yang baru pertama kali nak bersalin semestinya tertanya-tanya apakah barang yang perlu disediakan untuk menyambut kedatangan ‘orang baru’…Tak terkecuali yang anak nak masuk 2 pun kena tengok ‘checklist’…mana la tau kan kot-kot ada yang tertinggal…   Walaupun bukan anak yang pertama, tapi tetap rasa ke’excited’annya nak sambut  orang baru kan.Best sebenarnya …

Checklist & Persediaan Untuk BersalinRead More »

Set Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan yang berkualiti yang mengandungi asid lemak omega 3 hanya daripada minyak ikan. Minyak ikan memang sangat diperlukan untuk setiap individu. Namun untuk memilih minyak ikan yang betul, harus memenuhi kriteria tertentu untuk memastikan kita dapat minyak ikan tulen yang berkualiti sahaja.  Setiap satu kapsul omega guard berkepekatan 1000mg dan mengandungi bahan berikut   1.      …

Set Omega Guard ShakleeRead More »

Testimoni Herbal Blend – Krim Semulajadi Tanpa Paraben

Sekarang ni memang senang nak cari krim serbaguna, tapi sesuai ke krim ni dengan kita dan yang paling penting selamat ke. Saya sendiri semenjak dengar macam-macam produk yang banyak berikan kesan sampingan, akan lebih berhati-hati memilih produk yang semestinya terjamin selamat, semulajadi dan berkesan.Jom tengok testimoni herbal blend.   Syoknya kalau selalu dapat TESTIMONI best …

Testimoni Herbal Blend – Krim Semulajadi Tanpa ParabenRead More »

Tips Pilih Kasut Sesuai Untuk Ibu Hamil

Kaki adalah anggota badan untuk menyokong keseluruhan tubuh badan kita. Pemilihan kasut yang betul pula penting untuk menyokong fungsi kaki tadi terutamanya ketika hamil. Maklumlah apabila perut semakin membesar dan berat badan pula bertambah, memang susah untuk ibu-ibu bergerak. Keadaan pasti makin sukar jika kasut yang disarungkan kurang sesuai, silap-silap boleh tergelecek dibuatnya.So untuk entry …

Tips Pilih Kasut Sesuai Untuk Ibu HamilRead More »

Berjaya Hamil Selepas 2 Tahun TTC Dengan Vivix

TTC atau ayat panjangnya Trying To Convince atau bahasa melayunya ikhtiar untuk hamil. Pelbagai cara yang digunakan untuk mendapatkan anak. Pelbagai jamu, ubat, rawatan dari mahal atau murah namun begitu bukan semuanya berjaya. Tak semua dikalangan kita yang bernasib baik mudah hamil selepas berkahwin,ada yang bertahun-tahun kahwin tapi masih belum dikurniakan cahayamata. Pastinya sedih dan terkilan …

Berjaya Hamil Selepas 2 Tahun TTC Dengan VivixRead More »

Cara Menghilangkan Jeragat

Cara Menghilangkan Jeragat

Jeragat atau dikenali sebagai bintik hitam adalah salah satu dari masalah kulit yang sangat biasa di kalangan penduduk Asia umumnya dan Malaysia ,khasnya.Masalah ini amat merisaukan buat kaum wanita yang sangat menitikberatkan penjagaan kecantikan wajah.       Punca -Punca Masalah Jeragat Ialah:     Kekurangan nutrien yang terjadi apabila usia semakin meningkat atau disebabkan faktor genetik Pengambilan …

Cara Menghilangkan JeragatRead More »

Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia

Pengedar Vivix Shaklee Selangor Pengedar Vivix Shaklee Kuala Lumpur Pengedar Vivix Shaklee Kelantan Pengedar Vivix Shaklee Johor Pengedar Shaklee Perak Pengedar Vivix Shaklee Kedah Pengedar Vivix Shaklee Terengganu Pengedar Vivix Shaklee Pahang