Uncategorized

PROMOSI ESP SHAKLEE OKTOBER 2017

Hai semua! Sekejap
je masa berlalu kan.Hari ini kita dah masuk hari ketiga bulan Oktober .Dah nak
masuk akhir tahun dah. Mesti ramai yang ternanti-nanti bilalah Shaklee nak buat
promosi ESP Shaklee kan? Dah lama dah tunggu promosi ESP yang best tu. Saya pun
sama tau, bila lagi nak beli ESP pada harga diskaun kan :)
PROMOSI ESP SHAKLEE
BELI 4 ESP DAPAT 5% DISKAUN!!

Apa
yang best sangat dengan ESP
Sebagaimana anda tahu, ESP
adalah protein segera semulajadi yang pertama dicipta pada tahun 1961. Sebenarnya
selepas tahun 1961, banyak sangat produk protein soya telah mula dihasilkan di
dunia.
Jadi, apa yang menyebabkan ESP
patut menjadi pilihan kita?
1.
ESP menyediakan protein lengkap
Setiap
hidangan ESP menyediakan 14 gm protein berkualiti tinggi yang
semulajadi rendah lemak, laktosa semulajadi dan tanpa kolestrol. Berbeza dengan
jenama lain yang biasanya haya menyediakan sebanyak 8gm atau 6gm sahaja
hidangan protein.
Kenapa perlunya laktosa
semulajadi? Laktosa juga adalah nama lain bagi gula, jadi dengan menggunakan
laktosa semulajadi, kita menjamin laktosa yang digunakan bukanlah daripada
sumber sintetik atau tambahan gula.
2.
Sumber soya non GMO
Adalah terlalu sukar untuk mendapatkan kacang soya non GMO pada zaman
ini. Hampir 90% kacang soya yang di pasarkan di dunia sebenarnya telah diubah
suai atau merupakan GMO.
Semua hasil makanan berasaskan soya adalah GMO kecuali dibuktikan sebaliknya. Tengok pada
label, sekarang ada banyak jenama juga yang hasilkan daripada non GMO.
Contohnya kini telah ada kicap non GMO, dan macam-macam produk lain lagi
yang telah dibuktikan non GMO. Kalau pada label produk tidak menulis apa-apa
tentang GMO, maka itulah produk GMO. Kenapa kita ambil berat sangat tentang
GMO? Anda boleh baca tulisan saya dalam link yang saya sediakan berkenaan GMO.
Shaklee ESP adalah sumber soya yang tidak diubah suai secara
genetik (non GMO). ESP Shaklee juga merupakan protein soya yang dihasilkan
di bawah program pemeliharaan Identiti (IPP).
Ini bermaksud sumber kacang
soya ini dipantau dan dikawal dengan ketat dari proses penanaman sehingga pemprosesan.
Jadi kita memang yakin berkenaan ESP diperbuat daripada soya non GMO.
Justeru ESP Shaklee diperbuat
daripada bahan organik tanpa hormon tambahan lain.
3.
Mengandungi 9 Asid Amino Perlu
Shaklee ESP adalah lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu
yang badan anda tidak hasilkan. Apabila anda memilih ESP Shaklee, badan anda
akan mendapat protein yang lengkap.
Ada banyak kebaikan kepada tubuh kenapa asid amino sangat
penting dan diperlukan oleh tubuh kita.
4.
Proses Kacang Soya Menggunakan Air
Proses pembuatan ESP Shaklee salah satunya adalah menggunakan
air untuk membasuh kacang soya bagi mengekalkan keaslian isoflavones seperti
genistein dan daidzen.
Kebanyakan jenama lain menggunakan alkohol untuk membasuh kacang soya.
Menggunakan air dapat mengekalkan isoflavones serta dapat mengekalkan kehalalan
produk.
Isoflavones ni apa pulak?
Boleh baca dalam link di atas ya.
5.
ESP memiliki indeks glisemik yang rendah
ESP mempunyai GI rendah yang
memberi tenaga tanpa meningkatkan gula dalam darah. Ini bermaksud ESP
Shaklee dapat memberikan tenaga, anda dapat nutrisi tetapi tidak
meningkatkan gula dalam darah.
Contohnya nasi. Nasi akan
memberikan rasa kenyang, pada masa yang sama nasi akan meningkatkan gula dalam
darah. Anda juga akan rasa lapar pada satu tahap.
ESP Shaklee sebaliknya
memberikan tenaga secara konsisten tanpa meningkatkan gula dalam darah jadi
mengurangkan risiko diabetes.
KLIK SINI untuk baca
testimoni ESP
Banyak lagi
sebenarnya khasiat ESP ni tau terutamanya pada ibu-ibu hamil dan menyusu. In sya
Allah saya akan kongsikan lagi di dalam entry yang akan datang.
Nak dapatkan ESP? Whatsapp saya http://wasap.my/60174205506 sekarang.
Anda juga
boleh membeli secara dalam talian menggunakan
kad kredit di mana ESP akan terus dihantar ke rumah anda. Pembelian adalah
selamat dan dilindungi.Klik jer icon beli sekarang di bawah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge