Apa Promosi Shaklee April 2016??

Uncategorized

Setiap bulan, Shaklee Malaysia pasti tidak akan terlepas untuk memberi promosi terhebat kepada rakyat malaysia. Baru saja promosi ESP berakhir pada bulan Mac 2016, muncul sekali lagi promosi terhebat. Kali ini adalah Promosi 2 vitamin yang menjadi kegilaan kaum Wanita malah kaum lelaki pun tak kurang juga tetap meminatinya iaitu Vitamin C dan Omega.  Promosi untuk Vitamin C dan Omega …

Continue Reading

Promosi Shaklee Jan 2016

Uncategorized

Alhamdulillah dah masuk hari ke-4 kita di tahun 2016.Macam mana cuti awal tahun 2016 korang??Sya sendiri syukur dapat luangkan masa sepenuhnya bersama  anak2 tersayang.Tak ada tempat percutian yang menerik pun kami pergi bercuti..Sekadar duduk di rumah tapi sangaat brmakna bila dapat bersama anak-anak dn suami. Mesti ramai yang telah sedia maklum dengan promosi shaklee Jan …

Continue Reading

Promo Shaklee July 2015 Yang Sangat Dinantikan Pengguna Shaklee

Uncategorized

Julai 2015 kali ini, Shaklee memberikan promosi hebat untuk kita semua. Sesuai diamalkan sepanjang bulan puasa dan musim perayaan Aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi…. Vitamin promosi Julai 2015 ialah B-Complex, Vivix dan Vita-Lea for Children. ANTARA MANFAAT B-COMPLEX Ø   Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir. Ø   Mengelakkan penyakit beri-beri. Ø   Mencegah …

Continue Reading

Promosi Shaklee April 2015

Uncategorized

Permulaan April 2015 dengan kedatangan GST dan pastinya akan buatkan semua antara kita akan merasa kesan yang sangat luar biasa kan.Ok dah tak mau citer pasal GST pun sebenarnya.Ni nak cerita tentang kedatangan 1hb untuk setiap SID mahupun pengguna setia SHAKLEE yang pastinya tertunggu-tunggu akan promosi yang bakal di umumkan untuk setiap bulan. Oke untuk …

Continue Reading