Ubat Nyamuk Di Jamin Selamat Dan Berkesan Untuk Semua

Herbal Blend Shaklee Testimoni

 

Dah nak raya mesti kita semua terutamanya yang berkeluarga ni dah berbincang atau memang dah
terbiasa ikut turn untuk balik kampung nanti kan.

Macam saya sendiri in shaa Allah akan pulang berhari raya di kampung mertua di Besut , Terengganu.Tak ada aral in shaa Allah akan pulang pada isnin malam.
 
Setiap kali balik kampung perkara yang paling saya risau adalah kalau anak-anak digigit nyamuk atau serangga.Biasa la kawasan kampung , banyak serangga yang berkenan dengan orang bandar tu ha.Nyamuk tak payah cakap la bukan main meriah berterbangan ke sana sini.
 
Jadi untuk elakkan puteri-puteri kesayangan saya tu kena gigit nyamuk atau serangga sya akan sapu seluruh badan hingga ke muka mereka dengan herbal blend.Tambah pula Auni ada eczema kalau kena gigit nyamuk sikit dia punya mengaru sampai boleh luka.
 
Saya akan pastikan herbal blend adalah yang wajib juga di bawa balik.Tak sanggup sya tengah anak anak kena gigit nyamuk sampai berbintat.
 
Apa yang best sangat herbal blend ni sampai jadi favourite saya sampai tak boleh nak tinggal.Apa yang bestnya dan penting sangat ianya BEBAS BAHAN KIMIA .Tiada paraben , tiada steroid.Boleh baca di artikel < HerbalBlend Multipurpose Cream >
 
 
 
Bukan sya jer tau yang dah terjatuh cinta dengan herbal blend ni tapi ada ramai juga yang dah jatuh cinta dengan herbal blend juga.Tiada lagi masalah anak kena gigit nyamuk.Jom tengok perkongsian mereka :
 
 
 
 
Alhamdulillah kini tak perlu nak risau lagi.Kalau ibu ibu nak juga , dapatkan herbal blend sekaranh juga.Harganya tak mahal mana pun dan sangat berbaloi.I tuib 4oz boleh tahan 2 hingga 3 bulan.
 
Boleh contact sya seperti talian di bawah untuk oder herbal blend atau sebarang produk Shaklee yang lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge